Tijd voor MAX vernieuwd van logo, billboards tot TV animaties!In opdracht van Tijd voor MAX hebben wij het logo, de billboards, de daarbij horende fotoshoot-regie en de TV-leader van een nieuw jasje verzorgd. In deze nieuwe jas begon ‘Tijd voor MAX’ 2016 met maar liefst bijna 600.000 kijkers voor de buis! Een groot succes waar wij met heel veel trots en plezier onze creativiteit op mochten loslaten.
Het succesvolle, dagelijkse ‘Tijd voor MAX’ van Omroep MAX heeft een nieuw tijdstip (17:10 uur) op een nieuwe zender: NPO 1. Da’s een teken van pure waardering van kijker en zender!
Foto gemaakt na 1ste uitzending met Ary Schouwenaar (regisseur), Jochem Albrecht, Jan Slagter en Nelleke Koen (Omroep MAX)
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.