Over in het oog springende campagnes.
Als het marktgetij verandert – en dat deed het de afgelopen vijf jaar – is het niet alleen goed om de bakens te verzetten: het is noodzaak. Past de missie van uw bedrijf nog wel bij de vraag van vandaag? En wellicht stamt ook uw bedrijfsvisie nog van vóór de financiële crisis. Ontwerper en reclamemaker Jochem Albrecht ‘walks his talk’ en gooide na twintig jaar het roer om: visie, missie, naam, logo: álles ging op de schop. En het werpt rijpe vruchten af voor Reclamebureau Holland, formerly known as Albrecht Design.
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.