Onze heerlijke opdrachtgever heeft ons opdracht gegeven zowel een nieuwe weekfolder als nieuw logo te ontwerpen.
Smakelijk Voordeel, de weekfolder van Hocras, valt wekelijks bij 13.000 klanten in de bus en is om op te vreten. En da’s nog maar een amuse; er gaat nog heel veel meer gebeuren bij de Hocras. Wij hebben er zin in!
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.