En nu zat De Jonge Haan eens bij ons aan tafel, in plaats van omgekeerd. Op het menu stond een subtiele facelift van het logo en de huisstijl van dit toonaangevende restaurant in Hilversum. Vanzelfsprekend hebben ook de menukaarten, het briefpapier tot en met de placemats een nieuwe look gekregen. Fris, maar toch ook wel met het nostalgische tintje van vroeger. Het team van Reclamebureau Holland wenst De Jonge Haan een smakelijke voortzetting.
De Jonge Haan is al jaren een begrip in Hilversum en omstreken en is een van de drukste horecabedrijven in het Gooi. Na 88 jaar is het restaurant nog steeds hèt ontmoetingspunt van de Hilversumse mediawereld.
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.