Campagne 2024
Werkzaamheden: het beeld, straatborden, website, video en social media.
Op 5 mei 2024 was het Bevrijdingsfestival in Bussum een groot succes met rijdende legervoertuigen en live muziek en DJ’s op het Wilhelminaplantsoen. Het evenement trok maar liefst 2600 bezoekers, de grootste opkomst ooit. Optredens waren er van DJ Karim, De Ru Fready ervaring, Kes & Sjoerd van den Broek, De Zweefclub, Out of the Attic, The Grades en Soul Fire. Als Reclamebureau waren wij trots om de campagne en het design voor dit festival te mogen verzorgen in opdracht van de Gemeente Gooise Meren en Ontdek Gooise Meren. Een speciale dank gaat uit naar Danny Verwoerd en Mira Schimmel voor hun inzet. Het was een eer om dit evenement te mogen ondersteunen en te helpen tot een succes te maken. Samen met de Gemeente hebben we hard gewerkt om het Bevrijdingsfestival tot een sprankelend evenement te maken. De sfeer was fantastisch en de bezoekers hebben genoten van de diverse optredens en activiteiten. De combinatie van muziek, entertainment en historie zorgde voor een onvergetelijke dag. We kijken terug op een geslaagd Bevrijdingsfestival en hopen volgend jaar weer zo’n mooi evenement neer te kunnen zetten. Bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan het succes van dit festival en tot volgend jaar!
Zie verslag de dag video
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.