Met veel plezier ontwikkelde en produceerde Reclamebureau Holland het beeldmateriaal, de posters, abri’s, flyers en advertenties voor dit muzikale spektakel. Senf Partners is een van de organisatoren van de grootse gala-avond op 28 oktober 2011 in Theater Carré, als eerbetoon aan Cristina Deutekom.
Ontwerp: Reclamebureau Holland, Bussum
Event: Gala-avond Cristina Deutekom in Koninklijk Theater Carré
Initiatiefnemer gala: Ernst Daniël Smid
Opdrachtgever: Senf Theaterpartners
Mediapartner: Omroep MAX
Uniek – gedurende één avond zetelt de ‘Koningin van de Nacht’
m.v. Holland Symfonia o.l.v. Ramon Tebar en een keur aan gastsolisten, o.a.:
Eva-Maria Westbroek, Charlotte Margiono, Mini & Maxi, 3 Baritons: Henk Poort, Marco Bakker en Ernst Daniël Smid, Peter Gijsbertsen, Harrie van der Plas, Sophia Lee, de 3 Bassen: Pieter van den Berg, Tom Haenen en Lieuwe Visser, Thalia – Opera- en Operettevereniging en Het Koor van De Nederlandse Opera.
Woensdag 26 oktober 2011 brengen vrienden en vakgenoten ter gelegenheid van haar 80e verjaardag een hommage aan Cristina Deutekom. Het wordt een unieke avond, een éénmalig Galaconcert dat door initiatiefnemer Ernst Daniël Smid gepresenteerd zal worden. Smid: “Het idee voor deze hommage kwam voort uit mijn gevoel dat deze unieke sopraan juist tijdens haar leven nog eens bijzonder geëerd zou moeten worden. Cristina Deutekom, een in de internationale operawereld niet weg te denken naam, maar ook een zeer sociaal bewogen, bescheiden vrouw heeft immers zoveel voor ons land betekend.” In al haar zo uniek gezongen rollen geldt Cristina Deutekom op de wereldpodia tot op de dag van vandaag als een uitzonderlijke verschijning. Haar nimmer overtroffen vertolking van de ‘Koningin van de Nacht’ in Mozarts ‘Die Zauberfl öte’ wordt ook heden nog beschouwd als norm voor alle generaties. Daarover zijn de kenners het zonder uitzondering eens. Tijdens dit eerbetoon zal het Holland Symfonia onder leiding van de Spaans-Amerikaanse gastdirigent Ramon Tebar centraal staan.
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.