moeder-revue

Met trots hebben wij diverse reclame-uitingen voor “Moeder, ik wil bij de revue” gemaakt. Oa het beeld, billboards, abri’s en persfoto en meer.

Moeder, ik wil bij de revue.
Deze 8-delige serie met liedjes van Nederlands grootste conferencier Wim Sonneveld, vertelt over het leven en de liefde van een kolenboer.In de tweede helft van de jaren 50 breekt in Nederland voorzichtig de welvaart aan, maar niet voor Bob Somers, zijn vader en vier zussen. Als zoon van een dorpse kolenboer is Bob voorbestemd de zaak van zijn vader over te nemen. Als Bob in de stad een revue bezoekt, slaat er een vonk over. Niet alleen tussen hem en het klatergoud van de revue, maar ook tussen Bob en Jeanne, de dochter van de eigenaar van een zaak in moderne huishoudelijke apparaten.
Bob verhuist naar de stad en weet een baantje als toneelknecht te bemachtigen en is zo dagelijks getuige van de revuevoorstelling. Naast Annet Malherbe en Huub Stapel, bestaat de hoofdcast uit Egbert-Jan Weeber, Noortje Herlaar, Peter Blok, Gerrie van der Klei, Jon van Eerd, Eva van de Wijdeven en Mike Weerts.

De eerste aflevering was een groot succes met 1.6 miljoen kijkers

Uitzending
Vanaf maandag 8 oktober 2012
Omroep MAX
22.05 uur, Nederland 1
(8 afleveringen)

Logo FSC

MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.