“zomer”campagne
“Wij zijn trots om onze zomercampagne voor de Goudse Waag te presenteren, een unieke ervaring die de rijke geschiedenis van dit historische gebouw (anno 1688) combineert met de heerlijke smaak van kaas. Ons ontwerp omvat een verleidelijke zomerse kaasproeverij, waar bezoekers kunnen genieten van een scala aan verrukkelijke kazen. Daarnaast hebben we een boeiende audiotour gecreëerd die door het museum van de Goudse Waag leidt, waardoor bezoekers op een interactieve en educatieve reis gaan. Met zorgvuldig samengestelde content biedt de audiotour diepgaande inzichten in de fascinerende geschiedenis en betekenis van de Goudse Waag. Wandel door de gangen en ontdek de verborgen schatten van dit prachtige monument, terwijl de kaasproeverij de zintuigen prikkelt en een onvergetelijke culinaire ervaring biedt. Deze zomercampagne belooft een perfecte mix van cultuur, geschiedenis en gastronomie, waardoor de Goudse Waag een must-visit bestemming is voor alle levensgenieters en geschiedenisliefhebbers deze zomer. Verlies uzelf in de smaken en verhalen van dit unieke stukje erfgoed, en maak van uw zomer een onvergetelijke belevenis in het hart van Gouda.”
Abri en social media campagne.
Zie website Goudse Waag
Zie website Gouda
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.