Voor de nieuwe TV-serie “Heer & Meester” maakten we een gloednieuwe campagne.
In opdracht van Omroep MAX verzorgden we het beeld, de vormgeving en een in huis gemaakte video-animatie voor levendige billboard. Wellicht heb je de door ons gemaakte advertentie, abri of het digitale billboard al gezien?
“Heer & Meester” is elke donderdag om 20.30 uur te zien bij MAX op NPO1. De eerste aflevering werd bekeken door circa 1,5 miljoen kijkers. Meesterlijk!
Bekijk de levendige billboard video op Vimeo
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.