Omroep MAX was weer aanwezig op ’s werelds grootste ‘senioren’-evenement in de Utrechtse Jaarbeurs. Van MAX kregen wij de opdracht om de actieve plusser te overweldigen met de mooie doelstellingen en programma’s tijdens een bezoek aan haar stand. Door lid te worden van Omroep MAX hebben programma’s als Tijd voor MAX en Heel Holland Bakt de toekomst die ze verdienen, zo laten de kijkcijfers elke week zien. Met ons ontwerp van de MAX-beurs-stand gingen we deze keer voor een bezoekcijferhit voor MAX. Meer dan 100.000 bezoekers.
MVO Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) betekent voor ons bewust omgaan met mens, (dier) en planeet. Daar zijn we elke dag mee bezig. We gaan zelfs verder: we hebben de 3 P’s van MVO aangevuld met misschien wel de belangrijkste P. De P van Plezier. Die laatste P maakt dat mensen zich willen bekommeren om People en Planet. Zonder people en planet geen profit. Daarom steunen ook wij een aantal goede doelen en werken we bewust met duurzame, herbruikbare en energievriendelijke materialen. Zoals LED-verlichting bij lichtreclame en FSC-papier voor drukwerk.